کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون ده چرخ از مشهد به کرج سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون ده چرخ از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۰-نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۰-نرخ کرایه حمل بار تریلی-تعرفه حمل بار بین شهری-افزایش نرخ کرایه کامیون خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون ده چرخ از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون ده چرخ از مشهد به کرج را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

بهترین شرکت های باربری همواره درتلاشند تا با دریافت کمترین هزینه؛ بیشترین و با کیفیت ترین خدمات باربری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. آنچه که باربری نتسان بار را به بهترین شرکت حمل و نقل تبدیل کرده است ارائه خدمات باربری در کمترین زمان ممکن، بهترین کیفیت و با قیمت مناسب است.

ویژگی های باربری خوب چیست؟

1) پاسخگویی همه روزه

2) پشتیانی و مشاوره

3) دسترسی به بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور

4) صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر

باربری ارزان با انواع کامیون ها چگونه است؟

با توجه به این که وزن وحجم بار و کالایی که قصد ارسال آن را دارید چقدر است، نوع کامیون مورد نیاز برای حمل آن مشخص میشود. اگر میخواهید با کمترین نرخ کرایه ارسال بار داشته باشید لازم است با انواع کامیون های حمل بار آشنایی داشته باشید. هرکدام از ماشین های حمل بار توانایی باربری با ظرفیت مشخصی را دارد اما به صورت کلی نیسان ها ارزان ترین ماشین های باربری بوده و هرچه ظرفیت ماشین باری بیشتر باشد نرخ کرایه آن بالاتر می رود.

باربری ارزان با نیسان چگونه است؟

همانطور که گفته شد نیسان کوچکترین ماشین باری است که برای حمل بار های بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد و برای بارهایی که تا 2 تن وزن دارند مناسب است. ابعاد بارگیر نیسان برابر با 2*1.65 متر است. اگر برای حمل و جابه جایی بارتان به نیسان نیاز دارید با باربری نتسان تماس بگیرید تا نیسان باری را با پایین ترین نرخ کرایه و در سریع ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد.

باربری ارزان با خاور چگونه است؟

خاور ها به طور کلی به دو دسته خاور های مسقف و روباز تقسیم میشوند ، خاورهای روباز برای بارهای معمولی و خاورهای مسقف برای بارهای حساس مثل اثاث منزل مورد استفاده قرار میگریند. بهترین کامیون برای حمل بار خاورهای مسقف هستند چراکه اتاق آنها به گونه ایست که کمترین ضربه را به وسایل داخلش وارد میکند و با توجه به این که سقف دار هستند در صورت بارندگی هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

خاور ها برای حمل با تا ظرفیت 3 الی 4 تن مناسب هستند و ابعاد آن ها برابر است با: 4.5*2 متر و تا ازتفاع 2.5 تا 2.7 متر میتوان بار در آن قرار داد.

باربری ارزان با کامیون چگونه است؟

کامیون های تک و جفت رایج ترین نوع کامیون ها هستند که برای باربری شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند و در بین عموم به 10 چرخ و 6 چرخ معروف هستند که 10 و 6 به تعداد چرخ های آنها اشاره دارد.

کامیون تک یا همان 6 چرخ برای حمل بار تا 10 تن مناسب بوده ابعاد اتاق آن برابر است با: 5.80*2.20 متر

کامیون ده چرخ یا همان 10 چرخ برای حمل بار تا 15 تن مناسب بوده ابعاد اتاق آن برابر است با: 6.80*2.25 متر

باربری ارزان با تریلی چگونه است؟

تریلی ها که برخی آن را با نام 18 چرخ میشناسند کاربردی ترین ماشین های باری سنگین هستند که به صورت تریلی کفی، تریلی بغلدار و تریلی چادری (ترانزیت) هستند.

تریلی کفی و بغلدار برای حمل آهن آلات ، کیسه مواد و پالت مناسب هستند چراکه میتوان به راحتی و توسط جرثقیل بار را روی آن ها قرار داد و تریلی چادری با توجه به این که دارای اتاق است برای حمل بارهای حساس و صادراتی مورد استفاده قرار میگیرد. تریلی ها تا 22 الی 23 تن بار را به راحتی حمل میکنند و ابعاد بارگیر آنها 12*2.45 متر است.(برخی تریلی های بزرگتر تا 13 متر طول دارند.)

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون ده چرخ از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ کرایه ایسوزو-نرخ کرایه کامیون ۱۴۰۰-نرخ کرایه ایسوزو ۱۴۰۰-نرخ کرایه حمل بار تریلی-تعرفه حمل بار بین شهری-افزایش نرخ کرایه کامیون را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون ده چرخ از مشهد به کرج،حمل بار با کامیون ده چرخ به کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: